Semilac 102 Pastel Peach i zdobienie z płytką QA65

Cieszę się że własnie to zdobienie wykonałam na hybrydach, daje mi to gwarancje tego że minimum 2 tygodnie utrzyma się ono na moich paznokciach. Szalenie podoba mi się to połączenie

Bazą w tym zdobieniu jest lakier hybrydowy Semilac 102 Pastel Peach do kupienia tu [link do sklepu] To jeden z najczęściej używanych przeze mnie kolorów, jest delikatny i jednocześnie nie jest tak bardzo oficjalny jak kolory mleczne lub nude. Warto go mieć w kolekcji bo świetnie sprawdza się jako baza do zdobień.

Jako lakier do stempla wykorzystałam Sally Hansen Insta-Dri kolor Fast Fuchsia lakier na allegro kosztuje nie całe 5zł i do stemplowania sprawdza się znakomicie :)


Lakier hybrydowy Semilac 102 Pastel Peach - 7 ml Nail Art Stamp Template Exquisite Arabesque Floral Pattern QA65 stemple zdobienie jak używać stempli na hybrydzie

Lakier hybrydowy Semilac 102 Pastel Peach - 7 ml Nail Art Stamp Template Exquisite Arabesque Floral Pattern QA65 stemple zdobienie jak używać stempli na hybrydzie

Lakier hybrydowy Semilac 102 Pastel Peach - 7 ml Nail Art Stamp Template Exquisite Arabesque Floral Pattern QA65 stemple zdobienie jak używać stempli na hybrydzie


Zdobienie zostało zrobione przy użyciu płytki QA65 kupionej na http://www.bornprettystore.com/ aktualnie jest za 2,99$ [tu klik] gorąco polecam bo wszystkie wzory z tej płytki odbijają się świetnie! Możecie użyć mojego kodu rabatowego PANK31 da wam to -10%

6 komentarzy:

  1. Piękne, mi pazurki nie wychodzą za pomocą odbijania z płytek..

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten kolor bazowy! I z tym wzorem świetnie wygląda. Chociaż ja nie wytrzymałabym 2 tygodni z jednym mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne zdobienie :) bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne <3 jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger