Semilac - Neutralne top 3

hej, są kolory które nosze tylko latem i takie które lubię w zimie ale ta trójka zdecydowanie nadaje się do noszenia cały rok. Świetne jako tło dla stempli czy też naklejek wodnych, sprawdzą się do pracy, szkoły czy na imprezę. Gwarantuje że będą pasować do każdego stroju.

Semilac nude colors gel nails perfect mani 002 Delicate French 032 Biscuit 050 French Vanilla krem biały neutralne kolory polish lakier hybrydowy

Semilac nude colors gel nails perfect mani 002 Delicate French 032 Biscuit 050 French Vanilla krem biały neutralne kolory polish lakier hybrydowy

Moje ulubione neutralne odcienie hybryd to:
002 Delicate French - dwie warstwy dają nie pełne krycie nadają paznokciom ładny odcień sprawiają że dłonie natychmiast wyglądają na wypielęgnowane
032 Biscuit - tego koloru nie trzeba przedstawiać, u mnie do pełnego krycia muszę nałożyć trzy warstwy kolor jest bardzo ładny wpada w beż
050 French Vanilla - biały transparentny kolor podobnie jak 002 nie daje pełnego krycia chociaż jak by zaszaleć z warstwami to pewnie da radę. 

Semilac nude colors gel nails perfect mani 002 Delicate French 032 Biscuit 050 French Vanilla krem biały neutralne kolory polish lakier hybrydowy

Semilac nude colors gel nails perfect mani 002 Delicate French 032 Biscuit 050 French Vanilla krem biały neutralne kolory polish lakier hybrydowy

A wy macie swoje neutralne faworyty?

9 komentarzy:

  1. Ooo, a tytaj z takich neutralnych odcieni stawiam na Delicate French - muszę wybrać pomiędzy Frappe a tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie biscuit jest już na liście :). Uwielbiam takie jasne, schludne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, właśnie zastanawiam się nad zakupem Biscuit, dobrze że wpadłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że naprodukowałam już tyle komentarzy, że naprawdę muszę się ogarnąć i iść stąd :D
    Biscuit to był mój totalny numer 1 wraz z kolorem Mint. Ostatecznie na razie zrezygnowałam z tego pierwszego, bo zamówiłam Hard Milk, a one wydają się być bardzo podobne. Szkoda, że krycie jest tak średniawe, ale myślę, że i tak dla tego odcienia jestem w stanie się z tym pogodzić... ;)
    Dobra, to teraz już może zamilknę na jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Mery! Wlasnie czytam :-) i dziekuje za kazdy z osobna, bardzo mnie one motywują do pisania a ten ostatni tak mnie rozbawił ze musze isc stad ;-)

      Usuń
  5. Zastanawiam się nad kupnem takiego neutralnego odcienia... wacham się pomiędzy frappe a delicate french. Trudny wybór ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger